Autor: Marcin Kurnik (markur_at_plusnet.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 18:49:44 MET

Szanowni Państwo !
Wiem,że ta lista dyskusyjna nie jest dla korepetycji, ale nie każdy jest super inteligentny. Ja dopiero zaczynam studia na kierunku chemia. A moje pytania dotyczą laboratorium z fizyki, a szczególnie ćw. 30,52. Jak podstawić, obliczyć i ogólnie jak formułować wniosek do ćwiczeń z laborki. Dla mnie wydaje się że list do listy może wysłać każdy kto potrzebuje pomocy. Marcin Kurnik
Z góry dziękuje za odpowiedź.