Autor: Piotr Solarz (P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 15:49:36 MET

Tuesday, February 26, 2002, 11:42:42 AM, you wrote:

AK> Chociaz Demaskator bedzie mial sie czym posilic. :)

Zgrałem ASF z teleexpresu i wiadomości. Może da radę wyekstrachować z nich przejęty głos Waldemara Milewicza. Zresztą z tego co zauważyłem to innego nie ma, niestety.
Nie mam jednak jakiś specjalnych programików do obróbki audiovideo.

Jako trucizna dodanie żelazocyjanku do wody wodociągowej jest mało prawdopodobne. Żelaza, jak i innych jonów jest tam od groma. Taka akcja musiałaby się zakończyć nie powodzeniem :))

--
 Piotr                            mailto:P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL