Autor: Rogas (rogas_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 07:26:18 MET

On Mon, 25 Feb 2002 01:36:27 +0100 (MET) "Dolph" <dolph_at_ds1.agh.edu.pl> wrote:

> Czy
> dziekuje
>
> Witam
>
> Tematyka chemiczna to pojecie bardzo szerokie. Proponuje sprecyzowac
> jakie zagadnienia Pana interesuja - latwiej bedzie panu pomodz ...
>
> pozdrawiam
> Piotr Koziol
> Katedra Chemii Analitycznej
> AGH Krakow

Dziekuję za odpowiedź ...

Proponuje Pan sprecyzowanie pytania, co jest dla mnie niezmiernie trudne. Zależy mi na znalezieniu wykładów prowadzonych dla studentów w postaci zapisów internecie. Słyszałem, że są one dostępne, jadnak nie wiem gdzie. Sprecyzowanie więc mojej wypowiedźi nie ma sęsu bo naprawde zależy ni na każdej informacji, każdym bajcie chemicznych danych :)

pozdrawiam
Daniel Rogiński- @#chemia