Autor: zwykły (jackwild_at_go2.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 11:48:56 MET

United Devices czy jakoś tak prowadzi dystrybucję programów pozwalających na prowadzenie obliczeń chemicznych w tle na PC-cie. Jak większość wie prowadzi się projekty nad badaniem lekarstwa na raka, wąglika itd. itp. Też mam w tym niewielki wkład, ale nie o tym chcę pisać.

Ciekawy jestem, czy w Polsce prowadzi się podobne projekty, jeśli tak to gdzie?
Chciałbym udostępnić trochę mocy obliczeniowej polskim ośrodkom (no śmiech na sali, bo cóż można zrobić PC-tem).
Albo - jeśli czegoś takiego nie ma - to może stworzyc wygaszacz na wzór amerykański?
Co sądzicie?

Pozdrawiam

Jacek Grudzień

e-mail: jacek_grudzien_at_go2.pl