Autor: LN (lukchem_at_pro.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 21:37:55 MET

Witam wszystkich , niedawno zapisałem się na to forum i w liście zwróconym przez procesor padła wyraźna komenda : PRZEDSTAW SIĘ !!! Więc właśnie to robię.

Jestem chemikiem amatorem od 6 lat i w związku z tym znajduję się (na szczęście) w posiadaniu własnego laboratorium. Specjalizuję się w prawie wszystkim co można wykonać w amatorskich, domowych warunkach... Co jeszcze ? Mam 20 lat , parę poparzeń na koncie i w sumie to wszystko....

                                                                                                             Łukasz Niebieszczański

P.S. To otrzymywanie KClO3 drogą przepuszczania chloru przez KOH jest możliwe , wystarczy tylko podgrzać roztwór KOH tak żeby był gorący. Tą drogą można też otrzymać chlorany innych metali...