Autor: Mateusz Frydrych (kimar89_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 18:22:07 MET

>mateusz: czy w zwiazku z ta reakcja powstaje cos zielonego?????
Chyba jony MnO3+.

>bo zaproponowana przez ciebie nei zawiera Mn3+ zdaje sie....
O ile mi wiadomo ( ale to tylko teoria ), to jony Mn3+ wystepuja w r-rach wodnych tylko w komplexach.

Poczekajmy na zdanie panow T. Plucinskiego i P. Hoszowskiego. Powinni wesprzec nas swa wiedza praktyczna. :)

Mateusz Frydrych
Technikum Chemiczne im Marii Skłodowskiej-Curie. www.chemik.kielce.com.pl

--

Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]