Autor: Michal J. Bielecki (gjbielec_at_pol.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 13:12:20 MET

Witam

Poszukuje używanej wagi analitycznej lub precyzyjnej. Zawsze używałem objętości i gęstości do wyznaczania ilości potrzebnego mi związku. Ale ostatnio robi się to bardzo kłopotliwe zwłaszcza tam gdzie jest potrzebna duża dokładność. Słyszałem że gdy jakaś firma czy instytucja chemiczna zakupuje nowe wagi to stare oddaje czy też sprzedaje na części. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek informacje na ten temat to prosze o kontakt. Dziekuje z góry.

pozdrawiam