Autor: ven_at_tichy.ch.uj.edu.pl
Data: Sun 10 Feb 2002 - 22:08:13 MET

Witam!
mam problem (a wlasciwie to moj znajomy ma problem ale ja mu pomagam)
mianowcie wykonal on kolczuge z koleczek zrobionych z drutu o stosunkowo niskiej twardosci -tzn sa zbyt miekkie- problem w tym ze do jej wykonania wlozyl 2 miesiace pracy ( ok 30 000 polaczonych koleczek)
zwiazku z tym powiedzialem mu ze moze sie uda je utwardzic tzn zwiekszyc zawartosc wegla.
i tu moje pytanie
czy ktos z Panstwa spotkal sie z ksiazka lub sam wie jakie konkretne warunki (ilosc wegla stopien jego rozdrobnienia temperatura itp) dobrac aby nie przegiac z tym weglem ( optymalnie bylo by z tego co sie orientuje ok 2-3%)
dodam iz kolczuga wykonana jes z drutu o srednicy 0,6mm i wazy ok 11kg
z gory dziekuje
Piotr Krochmal