Autor: Justyna Les (justyna.les_at_wp.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 14:23:48 MET

  W tym roku pisze prace inzynierska na temat promieniowania jonizuacego w gminie Kowary. I w zwiazku z tym poszukuje jakichkolwiek aktualnych wiadomosci o promieniowaniu jonizujacym uranu oraz skutkow z nim zwiazanych. Jesli ktos z was interesuje sie tym i ma takie wiadomosci to bardzo prosze o kontakt.

  Pogratulować interesującego tematu oraz pięknej sudeckiej scenerii! Ja sam interesuję się ew. zagrożeniem zdrowotnym np. ze strony radonu. Ostatnio bardzo intensywnie remotuje się do celów turystycznych sztolnie w Kowarach. A nikt nie potrafi mi na to pytanie odpowiedzieć...   Poszukaj w: http://kasiaiwaldek.syskon.pl/   pod "nowości" - jest tam trochę o okolicach Stronia śl. A prócz tego napisz do webmasterów.   tomasz pluciński

  na jakie pytanie, odnośnie promieniowania jonizującego i jego wpływu na ludzi, czy też może odnośnie remontu kopalni.