Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 20:02:47 MET

> Nie. Bedziesz mial K2CO3 i mnostwo zanieczyszczen.
Ponadto nie we wszystkich gatunkach drzew jest duzo potasu. Wypalone drewno bodajze z rodziny Bettula dawalo w efekcie odpowiednich dzialan cos co nazywlo sie: potaz (zet z kropeczka). Poczytaj w ksiazeczkach S. Sekowskiego i innych.

Armi

                            ~,\|/,~
                            -(o o)-
    ------------------------==(_)==-------------------------
    |             HIGH-PRESSURE CRYSTALLOGRAPHY            |
    |          the 34-th Crystallographic Course           |
    |                  at ERICE, Italy,                    |
    |              4 June --> 15 June, 2003                |
    |            (arrival)  (departures)                   |
    | www.geomin.unibo.it/orgv/erice/olderice/highpres.htm |
    |                                                      |
    |        Recommendation by:                            |
    |             armand_at_amu.edu.pl                        |
    |                   armandb_at_poczta.fm                  |
    |          URL: http://main.amu.edu.pl/~armand         |
    |                    .oooO   Oooo.                     |
                           \ )   (_/

EoF