Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 04:49:40 MET

> W tym roku pisze prace inzynierska na temat promieniowania jonizuacego w gminie Kowary. I w zwiazku z tym poszukuje jakichkolwiek aktualnych wiadomosci o promieniowaniu jonizujacym uranu oraz skutkow z nim zwiazanych. Jesli ktos z was interesuje sie tym i ma takie wiadomosci to bardzo prosze o kontakt.

O pewnego czasu zajmuje sie badaniami zwiazkow uranowych, a szczegolnie tym co pozostalosciami po elektrowni. Kilka dni temu poznalem profesora Ewinga z Univ. of Michigan. Zajmuje sie on co prawda utylizowaniem 239Pu, ale w bardzo ciekawy sposob. Ponizej podam Ci kilka jego prac, a w nich moze znajdziesz jakies interesujace Cie odnoscniki do dalszej literatury (poczatek jest zawsze najgorszy). Jesli nie bedziesz mogla zdobyc ktoregos z nich to moge Ci kopie udosteopnic (ale to nie tak predko, bo nie jestem w Polsce i na priva).

J. Mater. Res. Vol. 14 No. 12; Dec 1999 PRL Vol.87 No. 14; 1 Oct 2001
J. of Nuclear Materials 227 (2000); pp.239-249 The Canadian Mineralogist Vol.39, (2001); pp.679-715

Ponadto proponuje Ci kontakt z silna grupa badawcza z zakresu chemii jadrowej z Lublina. Sam rozniez zapraszam sie do obustronnej wspopracy.

Pozdrawiam wszystkich

Armand

                            ~,\|/,~
                            -(o o)-
    ------------------------==(_)==-------------------------
    |             HIGH-PRESSURE CRYSTALLOGRAPHY            |
    |          the 34-th Crystallographic Course           |
    |                  at ERICE, Italy,                    |
    |              4 June --> 15 June, 2003                |
    |            (arrival)  (departures)                   |
    | www.geomin.unibo.it/orgv/erice/olderice/highpres.htm |
    |                                                      |
    |        Recommendation by:                            |
    |             armand_at_amu.edu.pl                        |
    |                   armandb_at_poczta.fm                  |
    |          URL: http://main.amu.edu.pl/~armand         |
    |                    .oooO   Oooo.                     |
                           \ )   (_/

EoF