Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 16:37:31 MET

> Na pierwsze pytanie nie znam odpowiedzi, a drugiego nie rozumiem :-(

  1. poszykaj po sklepach fotograficznych, jeszcze gdzie niegdzie mozna znalesc i sklapy i odczynniki.
  2. Poniewaz fot. cz-b. nie jest popularna (niestety) to odczynniki do niej sa strasznie drogie!
  3. Wojtku pewnie koleznace chodzi o metode i ilosci pozyskanai siarki z utrwalacza. Coz metode opisal S. Sekowaki w ksiazece "Pierwiastki w moim laboratorium" (chyba taki tytul-dawno nie zagladalem na te polki:)))) )
  4. Wydajnosc do ceny utrwalacza nie jest zbyt rewalacyjna - ja to robilem jesynie dla satyfsakcju zaliczenia kolejnego doswiadczenia z ksiazeczek Stefana - metodami domowymi:)))). Pozniej taka siarke uzywalem do kwiatow.
  5. Najlepiej zaproponuje Ci kupienie siarki w sklepie z odczynnikami lub w kwiaciarni. Najtaniej, najlatwiej i najszybciej oraz pewnie ze jak kupisz to juz masz.

Pozdrawiam Armi

                            ~,\|/,~
                            -(o o)-
    ------------------------==(_)==-------------------------
    |             HIGH-PRESSURE CRYSTALLOGRAPHY            |
    |          the 34-th Crystallographic Course           |
    |                  at ERICE, Italy,                    |
    |              4 June --> 15 June, 2003                |
    |            (arrival)  (departures)                   |
    | www.geomin.unibo.it/orgv/erice/olderice/highpres.htm |
    |                                                      |
    |        Recommendation by:                            |
    |             armand_at_amu.edu.pl                        |
    |                   armandb_at_poczta.fm                  |
    |          URL: http://main.amu.edu.pl/~armand         |
    |                    .oooO   Oooo.                     |
                           \ )   (_/

EoF