Autor: Jakub Draganek (draganekkuba_at_box43.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 20:45:06 MET

Witam
Chciałbym zadać dwa pytania. Po pierwsze w jakich stosunkach mam wlać H2SO4 i HNO3 jako mieszankę nitrującą do Gliceryny, aby mi się nie wysypała oraz CZY KTOŚ ZNA JAKIEŚ EFEKTOWNE DOŚWIADCZENIA, PO KTÓRYCH NIE TRZEBA PŁACIĆ ZA REMONT POMIESZCZENIA? Jakub Draganek

draganekkuba_at_box43.pl

--
Myslisz o otworzeniu wlasnego sklepu internetowego?
A moze o wynajeciu stoiska w wirtualnym pasazu?