Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 12:34:31 MET

mam pytanie do wszystkich
W jaki sposob przyczyniacie sie (w swoim zyciu prywatnym) do powtornego wykorzystania surowcow ?

Osobiscie robie, co moge - jako tako jadalne resztki utylizuja mi ptaki i koty, napojow w puszkach i PETach na ogol nie pijam, wiec problem odpada. Makulatury mam natomiast pelna piwnice - kilkakrotnie byla organizowana przez harcerzy zbiorka, ale od jakichs dwoch lat nic sie nie dzieje i chyba trzeba bedzie to po kawalku wyniesc do ktoregos z pojemnikow. W Szczecinie najlepiej dziala zbiorka starej odziezy organizowana przez PCK - porzadne rzeczy ida dla biednych, zniszczone na surowiec wtorny. Pojemniki na inne surowce porozstawiane sa dosc przypadkowo - na jednej ulicy np. na szklo, na innej na makulature, z rzadka na tworzywa sztuczne. Nawet wiec jesli ktos jest pelen dobrej woli segregowania smieci, odechciewa mu sie, skoro musi szukac pojemnika po calej dzielnicy.
Karolina