Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Thu 17 Jan 2002 - 16:38:15 MET

interia wrote:

> mam pytanie do wszystkich
> W jaki sposob przyczyniacie sie (w swoim zyciu prywatnym) do
> powtornego wykorzystania surowcow ?
> mam nadzieje ze bedzie ono poczatkiem dyskusji na temat szeroko
> pojetego recyklingu

Ja w zasadzie tylko tak, że kupuje piwo w butelkach a nie w puszkach i potem zawsze wymieniam butelki przy kupnie nowych piw ;-)) Kiedys jeszcze wyrzucałem plastik, papier i szkło do osobnych koszy, ale odkąd zniszczyli je jacys wandale już tego nie mogę robic. Podejrzewam zresztą, że tym wandalem był mój sąsiad, który zawodowo zajmuje się grzebaniem w smieciach i te kosze mu odbierały chleb.
Acha... i jeszcze zrezygnowałem z subskrypcji papierowego katalogu Aldricha na korzysć takiego na płycie CD ;-)

--
Tomek "poli_merek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli