Autor: Piotr Solarz (P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL)
Data: Mon 24 Dec 2001 - 10:37:47 MET

Jest taki serwerek http://vls.icm.edu.pl i baza ScienceDirect. niestety dostępna tylko dla wybrańców. Ale kto wie, może KBN i MEN wykupią dostęp dla wszystkich Uczelni i Instytutów nieprywatnych, ku chwale nas wszystkich. Dawniej dolnoślązacy mieli dostęp do tego serwerka przez wrocławski proxy w3cache.pwr.wroc.pl:8080 niestety Warszawa zablokowała ten adres. Sam dokładnie nie wiem dlaczego.

--
 Piotr                            mailto:P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL