Autor: Pawel Malinowski (pamal_at_alfa.chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 20:38:46 MET

Dzieki za ciekawe adresy o polimerach przewodzacych, przydadza sie niezawodnie.
Teraz troche z innej beczki: moze ktos zna dobre opracowania odnosnie widm korelacyjnych. Temat ten mnie ostatnio fascynuje, a podreczniki zachodnie trajtujace o tym sa tak koszmarnie drogie, ze lepiej nie mowic, ale
moze sa jakies substytuty w Sieci w pdf-ach, na przyklad. pozdrawiam
pawel m