Autor: Rogas (rogas_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 16:17:33 MET

Mam propozycje ... moze zorganizujemy kiedys spotkanie grupowiczow na kanale  #chemia w polskim ircnecie ???. Od miesiąca to ja jestem jego właścicielem. Wiem, że poprzednie władze dość nieprzychylnie odnosiły się do gości, więc ktoś mógł zostać urażony i to zniechęca go do w/w kanału. Teraz jest inaczej...
Za namową naszej grupowiczki "tejknołem" (ukradłem, przejołem :PP ) ten kanal. Teraz jest na nim pełna kultura i ludzie którzy z chęcia pogadaja na tematy chemiczne i nie tylko (no może tylko tych ludzi troche brakuje :) ) Zapraszam więc na #chemia....

Rogas (*!pele_at_UfO.BiAla.DaMa.i.mArIhUaNa.tO.SyF.PL)

           (*!rogas_at_pc116.poznan.sdi.tpnet.pl)

Dla niewtajemniczonych w irc-a służe pomocą: mój numer GG - 1446487 - pomoge w każdym problemie z ircowaniem i dostaniem sie na #chemia.