Autor: toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl
Data: Wed 05 Dec 2001 - 12:39:58 MET

Pawel Malinowski wrote:

> Dziekuje, ale hmm..., chodzilo mi o strony bardziej szczegolowo
> polimerom poswiecone, moze ktos zna jakies opracowania profesjonalne
> (nie, zebym podwazal profesjonalizm dra Maksymiuka, ktory ten tekst na
> Chemfnie napisal :-).

Ja bym przejrzał Progress in Polymer Science oraz ew. Chemistry of Materials i Journal of Applied Polymer Sci. - na pewno ktos w ostatnich 5 latach napisał przeglądówke na ten temat.
Spisy tresci Progress in Polym Sci sa dostepne pod adresem:

http://www.elsevier.nl/inca/publications/store/4/1/8/

Chemistry of Materials wydaje chyba ACS
(sprawdź: http://www.acs.org)
, a Journal of Applied Polymer Sci wydaje RSC. (sprawdź http://www.rsc.org/)
Za sciagniecie artyukułu sie płaci, ale jak juz znajdziesz w spisie tresci cos interesujacego to mozna po prostu pojsc do biblioteki.

--
Tomek "poli_merek" Ganicz
http://www.ceti.pl/kganicz/poli