Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 11:04:59 MET

Drodzy Chemfani!
Przez liste dyskusyjna zaatakowal mnie trojan Badtrans II (opis i sposob unieszkodliwiania na stronie www.mks.com.pl. Przyszlo jako odpowiedz na jeden z moich starszych listow, podpisane dr Marcin. Poniewaz wirus rozsyla sie automatycznie, nie wiem czy winic nalezy te wlasnie osobe. Zalacznika nie trzeba otwierac, wystarczy zaznaczyc list do czytania. Nie dajcie sie ludzie!
Karolina Onderko (mam nadzieje, ze moja poczta juz jest czysta)