Autor: szybki912_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 22 Nov 2001 - 19:13:32 MET

Czee !!!!
Od nas napewno mozesz sie duzo rzeczy dowiedziec w wiekszosci to pewnie narazie niezrozumiesz ale jesli cie chemia interesuje to bedziesz mial tematy do poszukiwan wiedzy :-) a i jak tylko bedziesz cos potrzebowal to wal smialo do wszystkich albo do mnie ja chemi ucze sie juz 9 lat (nie powtarzalem zadnej klasy oczywiscie :-)) teraz studiuje chemie wiec w miare mozliwosci postaram (-y) sie pomoc oki? pozdrawiam

Pozdrawiam
Rafal Wrobel

--

Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!