Autor: Joanna Kopania (joannak_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 14:55:38 MET

Od pewnego czasu pracuje z Gaussinem98, i mam pewne problemy. Niestety nie posiadam gaussview, wiec pliki importuje z hyper'a, jako z-matryce a potem przerabiam to na pliki inp i dopiero kowertuje w gaussianie na gify. W kazdy razie po optymalizacji w gaussianie otrzymuje bardzo dziwne wizualizacje. Jako, ze pracuja ze zwiazkami siarki na 2, 4 i 6 st utlenienia to chcialabym aby takie wiazania mi optymalizawal, ale niestyte po otwarciu outa i obejrzeniu zwiazku zamiast siarki II mam np. siarke III lub IV -wiazalna. moze cos zle robie??? A moze przy takim gradiencie jaki ma G98 to on mi optymalizuje juz stany przejsciowe i nie moje zwiazki??? Jesli ktos ma dla mnie jakas rady to prosze o wsparcie Joanna Kopania
e-mail: joannak_at_snack.p.lodz.pl