Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 12:28:45 MET

At 11:57 05.11.01, Piotr Solarz wrote:

>Wpierw wpisałem taką formułkę K5Li2LaF10. Wyszła jakaś szalona masa
>cząsteczkowa.

Powinno być K5Li2La1F10 - otrzymuję poprawną masę 538.26. Faktem jest, że o wpisywaniu jedynek łatwo zapomnieć, u mnie jednak skrypt wyświetla w takim wypadku błąd.

>Wpisałem więc K2 i Li2. O ile K2 wychodzi dobrze to Li2 coś fisksuje.

Ponieważ u mnie działa bezbłędnie, możliwe są następujące wyjaśnienia: 1. Tak jak pisałem - zamiast Li2 wprowadziłeś i2. 2. W skrypcie był bug, przez który Twoje Li2 było odczytywane jako i2, a obecnie jest to już poprawione.
3. Twoja przeglądarka źle współpracuje ze skryptem.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html