Autor: Ewa Piątek-Kożuchowska (iris_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 14:20:58 MET

OK,
prawdopodobnie żle zadałam pytanie. W butelce jest piwo nie spienione. Znam zawartość etanolu w piwie. Moje pytanie - ile gram etanolu znajduje się w 300 ml butelce piwa - czy 5,5% z 300, czy też 5,7% razy ciężar właściwy etanolu razy 300? Przepraszam za kłopot, ale po prostu nie pamiętam tej lekcji - nie wspomnę, jak dawno to było. Pozdrawiam,
Ewa