Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 08:40:49 MET DST

Katniak Agnieszka wrote:

> Zdefiniuj, co oznacza tu slowo "odpad" oraz co oznacza wyrazenie
> "firma-matka".
>
> Generalnie wyglada to tak, ze jesli odpady przysyla sie do Polski, to
> przepisow
> sie nie narusza, gdy jednak odpady wysyla sie z Polski, to narusza sie
> przepisy...
> Wojtek
>
> ***
>
> ok, caly problem po kolei
> z firmy zagranicznej (dunskiej) do jej polskiego oddzialu przesylane sa 4
> niebezpieczne substancje, uzywane do produkcji
> [...]

Beda problemy. Firma w Danii potraktowala Polske, jak kraj trzeciego swiata, gdzie mozna robic syntezy z niebezpiecznymi substancjami poza kontrola bezpieczenstwa. U siebie mogliby to zrobic, ale po co, gdy u nas taniej, a poza tym niebezpieczne odpady zostana tu i to my, czyli Ty masz sie martwic. Wojtek

--
* Wojciech Szczepankiewicz
* Silesian University of Technology, Gliwice, Poland