Autor: Andrzej Ledwig (andrzej.ledwig_at_zak.com.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 11:00:34 MET DST

> Czy ktoś z szanownych grupowiczy wie jak nazywa się program do
wizualizacji
> orbitali ???
> Kiedyś posiadałem takowy ale musiałem sformatować dysk :(((
> Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny.

Mialem kiedys taki program Orbital Viewer zajmowal jakies 1 MB ale chodzil bardzo wolno a obrazki nie byly najlepsze :(((

Ale lepsze to niz nic.....
Jak Ty nie znajdziesz w Internecie to daj znac moze jeszcze w domu mam gdzies plik instalacyjny

Pozdrawiam

Andrzej

PS. NIe wiem czy nie ma gdzies linku na stronie ChemFana SPRAWDZ!!!