Autor: Andrzej Ledwig (andrzej.ledwig_at_zak.com.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 11:27:19 MET DST

Chemsketch'a mozna sciagnac bez oplaty z : www.acdlabs.com/download. po zarejestrowaniu sie - dane moga byc fikcyjne. Plik instalacyjny ma ok 4.5 MB

Jezeli zalezy Ci wylacznie na ladnych obrazkach proponuje przegladarke RasMol lub RasWin (ten sam program pod roznymi nazwami) do plikow typu *.pdb. W internecie sa ogromne bazy a obrazki trojwymiarowe oraz rozne typy modeli. Program rasmol byl dostepny na stronach: http://www.umass.edu/microbio/rasmol/
oraz inna wersja tego samego
http://www.bernstein-plus-sons.com/software/rasmol

Dane znajdziesz pod adresami:
http://www.sci.ouc.bc.ca/chem/molecule/molecule.baza ponad 1250 związków uszeregowanych w kategorie tematyczne np. alkany, aromatyczne, leki, witaminy itp.
http://mc2.cchem.berkeley.edu/Smells/ można znaleźć związki zapachowe. http://www.nyu.edu/pages/mathmol/library/. - inna baza

Sa to bardzo male pliki tekstowe - sciagaja sie bardzo szybko

Pozdrawiam Andrzej

PS Rasmola - jezeli chcesz - moge Ci podeslac na priva ale to jest tylko PRZEGLADARKA - zadnej struktury nie namalujesz