Autor: Jacek Roznowski (jacekro_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 17:47:16 MET DST

Siedze sobie teraz w pracy i czytam patent US3,269,964 Jest tam mowa o kondensacji dicyjanodiamidu i formaldehydu przy katalizatorze chlorku amonu i pH od 1 do 3.5 (rosnace w czasie). Probuje sobie moim malym rozumkiem pojaca co tam moze powstac, bo produkt reaguje nastepnie ze skrobia dialdehydowa (rozerwany pierscien glukozowy miedzy C2 i C3 i powstale tam grupy dialdehydowe). Niestety nie jestem w stanie wymyslic struktury dicyjanodiamidu, wiec jestem na poczatku drogi...
Czy Ktos moze wie co to bedzie?

--
Pozdrawiam.

## JACEK ROZNOWSKI