Autor: Mateusz Frydrych (kimar89_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Jun 2001 - 14:26:28 MET DST

> Gdybys paral sie programowaniem w jakims BASICU, Pascalu, C, Javie, albo
> czyms podobnym, to moglbym podeslac algorytm rysowania
> Przekrojow dwowymiarowych orbitali d i f. Sprawa jest banalna.
> Wojtek

Heeej... Ja to chce!!! Najlepiej w C++!!! Czy to po prostu rysunek, czy matematyczne odwzorowanie orbitalu? A przy okazji, jesli to matematyczne ( choc nie wiem czy to mozliwe, taki prosty
program liczacy ksztalt orbitalu... ), to prosze o s i p
:)))))))
( nie wiem jak zrobic mroganie oczami, takie blagalne spojrzenie :)))

Pozdrawiam, Mateusz
kimar89_at_poczta.onet.pl

--

Czas, wygoda, szybkosc dzialania