Autor: Mateusz Mytnik (mateuszmytnik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Jun 2001 - 16:22:03 MET DST

Serdecznie witam wszystkich dyskutantow ChemFana.   Jestem nowym osobnikiem na tej liscie dyskusyjnej i mam nadzieje, ze nasza wspolpraca bedzie przebiegac pomyslnie.   Teraz cos o mnie: Interesuje sie chemia juz od ok. 7 lat, jednak tak na powaznie to zajme sie nia od pazdziernika. Bardzo mnie interesuje praktyczna czesc chemi (mam kilka lat pracowni za soba).Wiecej juz nic mi nie przychodzi do glowy.
  Milego dnia.

Mateusz M.

--

Ile zarabiasz? Wypelnij ankiete,