Autor: SKOOBI (skoobi_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Jun 2001 - 22:46:37 MET DST

to chyba chodzi o to ze enzymy majac do czynienia z talem "glupieja", tzn. nie ma mechanizmu jego usuwania i wlazi praktycznie gdzie popadnie, i zabija wszystko po drodze, takrze te komorki co robia wlosy, wiec wypadaja bo w tkankach to albo sie to reabsorbuje.... zreszta tam nie ma co wypadac (ale tal chyba jest tez w paznokciach)

Wybierz Dziewczyne INTERIA.PL sposrod 20 finalistek http://modelka.interia.pl/miss.html