Autor: Mateusz Frydrych (kimar89_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Jun 2001 - 18:41:45 MET DST

Jeszcze jednym pytaniem zanudzę listowiczów:

Chodzi mi o warsztaty chemiczne na UW dla uczniów-pasjonatów. Czy ktoś wie kto to organizuje, jak tam się dostać, czy jest możliwość zfinansowania tego przez jakiś fundusz np KFnRD ( gdzieś o takiej możliwości słyszałem )

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje!!!! Z góry dziękuję.

--

Kamera wideo Sony, 5000 zł
wygraj w konkursie eMarketu i Onet.pl [ http://konkursy.onet.pl/emarket ]