Autor: Krzysztof Tritt (agrest_at_kris.top.pl)
Data: Tue 12 Jun 2001 - 01:54:19 MET DST

moj ojciec pracowal 12 lat w chromoniklowni w ZNTK Poznan, dzisiaj brakuje mu paru zebow i "troche" wloów na glowie a zatem na dwa pierwiastki juz jest odpwoeidz , chrom i nikiel mowil mi jeszcze ze przed chromowaniem i niklowaniem (material powinno sie miedziowac ) , nie zaprzeczam i nie popieram , nie wiem jaka jest procedura przemyslowa, fakt jest taki ze jak cos przyniosl po chromoawaniu , to wygladalo to zajb...cie
co do tej miedzi to nie jestem przekonany ze moze zle dzialac na czlowieka
(heheh uwzgledniajac slowa Paracelsusa: "Wszystko jest trucizną i nic nie
jest trucizną, wszystko zależy od DAWKI" :-)) ) a tak apropos , poprosze szanownych dyskutujacych o wypowiedz , a to napewno poszerzy moja wiedze:-)
 Pozdrawiam
PODPIS
Mysl:
Lepiej stracic w zyciu jedna sekunde, niz zycie w jednej sekundzie NetSystems
Krzysztof Tritt
(Agrest)

www.kris.top.pl/~netsystems