Autor: Jakub Milczarek (milczar_at_toya.net.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 00:50:52 MET DST

Witam wszystkich bardzo serdecznie !!!
Zapisany na liste jestem juz dosc dlugo ale to moj pierwszy wyslany post wiec na wstepie sie przedstawie:
nazywam sie Jakub Milczarek i jestem studentem chemii na Univ Lodzkim.

Mam pytanie, a w zasadzie prosbe o pomoc: - otoz poszukue wszelkich informacji, danych, zrodel, metod syntezy itp na temat zwiazku:

    C15H14O2 jego nazwa to: 6-metoksy-2H-chroman.

Za wszelka pomoc z gory dziekuje... potrzebne mi to wszystko do tzw. "zadania literaturowego" na pracowni chemii organ. Pozdrawiam
Jakub Milczarek