Autor: Wojciech Wojtowicz (wwojtek.staff_at_star.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 16:06:49 MET

Witam

    Jestem pracownikiem Zakładu Oprogramowania Instytutu Informatyki na Politechnice Slaskiej w Gliwicach.

Wpadl mi w rece problem zrobienie fragmentacji na podstawie widma spektroskopi masowej, jestem elektronikiem i z chemia nie mam nic wspolnego..
Zwiazek nazywa sie: 3-benzofurancarboxylic acid (C9H6O3).Nawet nie wiem jak to wyglada.
Mam do tego zwiazku widmo ale nie wiem co z tego odczytac

Dziekuje za wszelka pomoc

--

 nick: TASIORD
 real name: Wojciech Wojtowicz