Autor: Ewa K. Andersen (ewaa_at_topsoe.dk)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 18:49:27 MET

uwazam, ze ta dyskusja jest tutaj nie na miejscu

tym niemniej moze wzielam sobie twoja wypowiedz zbytnio do serca...Ew jest tutaj przeciez wiecej

mimo wszystko ilu z nas nie zaczeloby sie bronic bedac posadzonym o brak sumienia

Ewa K.Andersen

          Tomasz Kruczyński
          <tomasz.kruczynski_at_inetia.pl>     To: Multiple recipients of list CHEMFAN <chemfan_at_man.lodz.pl>
          Sent by: chemfan_at_man.lodz.pl      cc:
                                            bcc:
                                            Subject:  RE: tunery tv
          01-01-28 18:30
          Please respond to chemfan