Autor: Ewa K. Andersen (ewaa_at_topsoe.dk)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 10:41:34 MET

Drogi Tomaszu Kruczynski....

Niestety musi to byc nieporozumienie z kilku nawet powodow. Po pierwsze, naleze do osob, ktore trzymaja sie tematu...wiec nie przyszloby mi do glowy pisac o telewizji na chemfanie. Po drugie bardzo malo ogladam telewizje....a po trzecie, nawet nie wiem, czy tutaj gdzie mieszkam jest takie cos jak CANAL+. Zwroc prosze uwage na moj adres.

Z chemicznym pozdrowieniem

Ewa K. Andersen
Chemical Engineer
Catalyst Division
Haldor Topsoe A/S
Danmark

CHODZIŁO O CANAL + ZA DARMO Przepraszam, ale chyba nie jestem w temacie..

a po drugie to czy moje sumienie jest tematem do dyskusji na liscie chemfana??

MVH Ewa K.Andersen

ewa nie mów że masz takie sumienie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!