Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 14:42:23 MET

PKO wrote:

> Do: Wojciech Szczepankiewicz <wojtex_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
> Do: Łukasz Liga <luca4_at_wp.pl>
>
> Moze wystarczy?
>
> Wojciechu:
> Masz wpolrzedne - daj; nie zamierzasz dac - bo Lukasz ma 1-linijkowa
> reklame - nie zajmuj czasu innym
> Wymyslasz komus od dyslektykow a sam nieuwaznie piszesz "zasalniajac sie
> dysgrafia.Wojtek".
>
> Musicie wszystko cytowac?
>
> Pozdrawiam,
> Piotr

To jest grupa "Chemfan". Jestem fanem chemii. Mam tez przyjemnosc z prowadzenia dyskusji. Kazesz mi sie zamknac bo nie podoba Ci sie moj styl? Nie czytaj watku, tylko zatlucz go jednym kliknieciem myszy, oszczedzisz czas, a zwlaszcza swoje nerwy.
Wojtek

--
* Wojciech Szczepankiewicz
* Silesian University of Technology, Gliwice, Poland