Autor: Maciej Haranczyk (maharan_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 19:16:09 MET

mam podobny problem. tzn chcialbym miec uklad na scianie mojego pokoju (tak z 130x80cm) ale nie chce wydawac z 150 zl bo takie ceny widzialem. ostatecznie wpadlem na pomysl wyplotowania takiego ukladu lecz do tego musze miec ten uklad w formacie graficznym (najlepiej autocad). plotery sa dostepne w wiekszych firmach ksero/skanowanie/wizytowki z tym ze drogie, popytaj kumpla architekta. jakbys nie mogl znalesc to daj znac, byc moze ci pomoge (u mojej mamy sa takie w pracy i po kosztach da sie zalatwic), plotery takie pracuja z papierem 80cm x ile chcesz (papier z rolki). nie jest to moze rozwiazanie profesjonalne ale lepsze niz kartki a4.
maciej