Autor: Maciej Haranczyk (maharan_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 10:44:13 MET

> Szukam informacji na temat wlasnosci czasteczki Lead dibromide(widmo w
> podczerwieni,struktura,toksycznosc,inne wlasnosci).
> to jeszcze niestety nie koniec:nie wiem jeszcze jak znalezc wspolrzedne kartezjanskie
> czasteczki 2-Bromo-2-nitroethanol,a natej podstawie mam obliczyc dlugosci wiazan i katy
> plaskie tej czasteczki.
> Prosze o szybka odpowiedz.

proponuje znalesc jakiegos kolege ktory w miare biegle operuje programami typu molden (do rysowania czasteczek i konwersji formatow wspolrzednych (wspol. kart. i wew.)) oraz jakims programem ktory zrobi optymalizacje geometrii (chocby polempirycznie (mopac)), jesli nie znajdziesz nikogo u siebie to daj znac na priva, moge ci to zrobic ale dopiero w weekend.
jestes kolejna osoba ktora szuka wspol kart. czy moglbym wiedziec po co to ci potrzebne ? i czemu nie potrzebujecie np wspol wewnetrznych bo z tych mozna odczytac znacznie wiecej informacji ?  maciej