Autor: Witold Telus (pixxel_at_poczta.arena.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 22:06:31 MET

Cześć wszystkim!

Jestem nowym członkiem listy dyskusyjnej CHEMFANa. Mam 28 lat, ukończone studia magisterskie z chemii na Wydziale Matematyki, Fizyki i Chemii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

Interesuję się chemią organiczną (w szczególności biochemią), informatyką (a w szczególności zastosowaniami w chemii) i wszelkimi nowinkami ze świata chemii, fizyki i biologii. Ostatnio zajmuję się spektroskopią i jej zastosowaniami w ochronie środowiska. Nienawidzę chemii kwantowej (ale jak muszę, to nie mam czasem wyjścia i "polubiewam"...)

Obecnie uczę w LO i (trochę) w gimnazjum.

Służę pomocą dydaktyczną, pirotechniczną, poparciem, wsparciem, krytyką itp.

Na koniec pytanie do wszystkich:
Gdzie w sieci można by znaleźć jakieś porządne materiały nt. spektroskopii molekularnej, emisyjnej, EPR i NMR?
W szczególności chodzi mi o widma prostych struktur do ćwiczeń z uczniami - olimpijczykami.

Bywajcie.