Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 22 Sep 2000 - 21:32:47 MET DST

O anomaliach grawitacyjnych oraz o wytwarzaniu antygrawitacji wspominano juz raz na Chemfanie:
http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Pytania_bez_odp/

Bylo kiedys kilka programow w TVP na temat hitlerowskich antygrawitacyjnych latajacych spodkow - do tej pory w Gorach Sowich istnieje betonowa konstrukcja, z ktorej podobno to urzadzenie probnie startowalo na wysokosc chyba kilkadziesieciu metrow.

Pokazywano w jednym z tych programow zapalenca, ktory bada ten problem i napisal na ten temat ksiazke, pewnie z niej mozna sie wiecej dowiedziec.

ak