Autor: SaG (shoot_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 00:07:21 MET DST

Witam serdecznie wszyskich chemfanowiczow nazywam sie Artur Strzelecki. Mam problem ze znalezieniem ksiazki do chemii organicznej R. T. Morrisona i R. N. Boyda w ksiegarniach w ogole jej nie ma podobno nie wznowiono wydania,w plockich bibliotekach sa pojedyncze sztuki, ktore bardzo trudno dostac. Czy ktos moze mi pomoc i odpowiedziec gdzie ta ksiazke mozna zdobyc. Moze ktos mi ja odsprzeda bylbym bardzo wdzieczny:-).