Autor: hajto_at_puszka.salwator.ip.pl
Data: Thu 01 Jun 2000 - 20:17:10 MET DST

Hej,

        to moj pierwszy post na ta liste. Mam na imie Pawel, (co pewnie widac w naglowku maila), a chemia interesuje mnie od tej efektownej strony - no tak, pirotechnika :)

        Przegladalem archiwum, dalo sie zauwazyc, ze poczatek listy obfitowal w zagadnienia, lekko mowiac, piromanskie.

        Mam takie pytanko, czy wiecie moze gdzie mozna zdobyc pyl Mg, lub Zn? W sklepach z odczynnikami Mg sprzedawany jest jako wiory. Zn podobno bywa do kupienia w sklepach z farbami, ale tylko podobno...

Pawel