Autor: Willi (wielsw_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 00:18:21 MET DST

Witam,
Definicje o które chodzi sa zwiazane z walidacja metod analitycznych. Nie wiem czy celowe zawezilas tylko do tych definicji problem ale przypominam, ze nie wyczerpujesz wszystkich koniecznych punktów walidacji. Dokladne wytyczne co do walidacji znajdziesz na stronach ICH http://www.ifpma.org/ich1.html
International Conference on Harmonisation of Technical Requirements for Registration of Pharmaceuticals for Human Use
Istnieja dwa dokumenty, z którymi warto sie zapoznac: 1. Validation of analytical procedure: Methodology 2. Validation of analytical procedure: Procedures W razie jakis problemów czy niejasnosci daj znac to pomoge wyjasnic.