Autor: Roman J. Farański (faranski_at_savex.com.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 12:15:42 MET DST

Do Michała Sobkowskiego, Andrzeja Kasperowica, innych zainteresowanych

Czuję się "wywołany do tablicy" za Czernobyl. Nie mam talentów literackich. Załączam "wspomnienia", jest to trochę haotyczne i pisane "bez planu". Dużo pominąłem, gdzie niegdzie zbyt się rozpisałem. Tych, którym zechce się tą może przydługą lekturę czytać - przepraszam za zbyt może długą narrację, rozwlekłość.
Do wielu wątków mam stosunek osobisty. Całość by była powieścią. Odpuściłem sobie "wykład", kto, co i jak - wiele jest w publikatorach, aczkolwiek nie wszystko.
Gdyby kogoś interesowały sprawy techniczne, szczegółowe - w miarę możliwości odpowiem. Tamże w Zonie byłem "przy władzach", miałem dostęp do wszystkiego na bieżąco i do dokumentacji. Za dużo jak na jeden, czy dziesięć postów. To o czym piszę "w załączniku" w dużej części jest oryginalne, nigdzie nie publikowane. Bo i po co ?

Pozdrowienia

Roman J. Farański