Autor: Kefir \(P.L.\) (kefir_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 10 May 2000 - 23:27:28 MET DST

> Czesc!
>
> Potrzebuje pomocy na temat metod izolacji LIGNANY z LNU. Jestem wdzieczny
za
> kazda pomoc.
> Dzieki.

Proponuje sprobowac w jakiejs literaturze farmaceutycznej. Na temat lignanow pewnie jest co nieco w Farmakognozji (Kohlmunzer), Tam zapewne jest dodatkowa bibliografia. Metody izolacji beda pewnie w jakiejs ksiazce z zakresu farmakognozji i fitochemii.
Blizszych informacji niestety nie jestem w stanie przyblizyc, bo nie mialem z lignanami wiele wspolnego.

--
----
NIE KUPUJ KARTRIDZA!!!