Autor: Michal Sobkowski (michael.sobkowski_at_physik.uni-ulm.de)
Data: Fri 05 May 2000 - 15:22:06 MET DST

At 14:28 05.05.00 +0200, you wrote:

>Mozesz cos wiecej o tym napisac, jak tez i ogolnie o Twoich wrazeniach z
>pobytu tamze...

O to samo chciałem zapytać!
Wokół Czernobyla jest sporo niejasności - od doniesień o ogromnej liczbie poszkodowanych, do twierdzeń, że najwięcej szkód spowodowała ewakuacja milionów ludzi, a sama awaria poza najbliższym otoczeniem spowodowała jedynie minimalne szkody.
Parę linków z Wiedzy i Zycia na ten temat:

http://www.wiedzaizycie.pl/96052000.HTML
http://www.wiedzaizycie.pl/97031700.HTML
http://www.wiedzaizycie.pl/98032800.HTML

Ciekaw jestem relacji naocznego świadka.

Michał

--
          dr Michał Sobkowski    mailto:msob_at_ibch.poznan.pl