Autor: Marecki, Marcin (Marcin.Marecki_at_intel.com)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 10:34:16 MET

Jest to blad w oprogramowaniu. Komunikat mowi o przyczynie ale raczej jest to informacja dla programisty.

Moge poradzic dwie rzeczy:
1) przeslac uwage zawieajaca komunikat autorowi. I czekac na poprawienie bledu.
2) znalesc obejscie problemu, "pojsc inna sciezka", tzn. sprobowac dojsc do celu w inny sposob np. przez inne menu, inaczej wyspecyfikowac rownanie, tak aby program uzyl lub innych parametrow lub innej czesci. W praktyce dokunuje sie tego, o ile to wogole mozliwe, metoda prob i bledow. Komunikat sugeruje, ze zostal uzyty za dlugi lancuch znakow, moze wprowadzalec jakis parametr, sprobuj go skrocic?

MarcinM