Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 12:46:05 MET

> Czy ktos wie gdzie mozna znalezc programy komputerowe do nauki chemii dla
> szkol srednich? Moga byc za rowno wersje darmowe jak i platne.
Polecam skierowac to pytanie na liste dyskusyjna educhem_at_main.amu.edu.pl

Z tego co mnie wiadomo, Zaklad Dydaktyki Chemii UAM umozliwial zakup niketorych programow komputerowych, czesc z nich nyla jedynie po cenie nosnika!!!

armand_at_amu.edu.pl                         Nowe zestawy HF oryginalne Motki
phone & SMS +48 501071255
EoF